Tilmelding SEA Camp

Postnummer
Vælg klassetrin
Hjemmeklub
Valg af t-shirt størrelse (sort) (er inkluderet i prisen)
- Valg af størrelse på t-shirt er kun vejledende. I får en der passer til campen.
Tilkøb af træningstøj (blå) (valgfri)
- Billede af trøjen kan ses på billedet nedenfor
Vælg størrelse
Hvordan fandt du ud af, at vi havde camp?
Hvis det er fra en nuværende elev, hvem så?

Oplysninger på forældre

Kontaktmail
Bemærkninger (medicin, hjemve m.m.) (valgfri)

Indkvartering
I vinter- og efterårsferien, bliver de indkvarteret i klasselokaler. Vi gør alt for at alle som minimum har en eller flere, som de ønsker at bo sammen med. Vi har god erfaring med at lave værelserne hen på eftermiddagen første dag, når alle har nået at få nye venner.

Når I trykker "Send tilmelding" herunder, vil I bliver videresendt til en betalingsside.
Ved afbud 2 måneder før, returneres det halve beløb. Ved afbud 1 måned før returneres ikke noget uanset årsag.

Ved tilmelding gives der samtykke til at der offentliggøres billeder og video fra campen. Ønsker man at trække denne samtykke tilbage bedes man kontakte campansvarlig Mathias Johnsen.