Handelsbetingelser

Disse handelsbetingelser finder anvendelse på køb af ydelser hos Sportsefterskolen Aabybro.

1. ORGANISATIONS EJER

Virksomheden ejes af:
Sportsefterskolen Aabybro
CVR nr: 22804553
Kærvej 9
info@sportsefterskolen.dk

2. AFTALEINDGÅELSE

Ved tilmeldelse gennem vores CRM system, vil systemet automatisk sende dig en ordrebekræftelse til din e-mail for din tilmelding, samt en betalingskvittering med oversigten over dit køb. Når du har modtaget ordrebekræftelsen, er der indgået en bindende aftale. Ordrebekræftelsen vil indeholde de gældende oplysninger for din tilmelding og betalingskvittering vil indeholde detaljerne over dit køb. Leveringstidspunkt og dato er efter aftale, medmindre der beskrives konkret tidspunkt og dato i din ordrebekræftelse.

3. BETALING

Sportsefterskolen Aabybro tager imod online betalinger med følgende betalingsmidler:

• Visa
  • Dankort
  • MasterCard
  • MobilePay
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • PayPal
  • Viabill
  • Diverse kort (JCB, American Express, Maestro, Diners Club International, Brugsforeningen)
  • Diverse online (Trustly, Swish, Anyday, Klarna, iDEAL, paysafe, vipps)

Beløbet trækkes fra din konto hurtigst muligt, medmindre andet fremgår af eventbeskrivelsen.

4. LEVERING AF YDELSE

Levering af den købte ydelse sker på forudbestemt sted og tidspunkt, som fremgår af tilmeldingsbeskrivelsen, medmindre andet er aftalt direkte med sælgeren af ydelsen.

5. FORTRYDELSESRET OG REFUNDERING

I henhold til Forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2, nr. 12 er aftaler, der omhandler køb af logi/forplejning ikke dækket af forbrugeraftalelovens regler om fortrydelsesret. Der ydes dog en særlig fortrydelsesret, når du handler hos os.

Refunderingspolitik Dage Timer Refunderingsprocent
Standard refundering 100%
Afbud 2 måneder før 60 0 50%
Afbud 1 måned før 30 0 0%

Hvis du har købt flere varer, skal du kontakte os personligt for delrefundering eller ændringer i din bestilling på mail: info@sportsefterskolen.dk.

Ved annullering af tilmelding for events, sker refundering automatisk efter ovenstående politik, når du annullerer din tilmelding.

Ved andre typer af tilmeldinger, hvis refunderingsfristen falder på en helligdag eller weekend, forlænges refunderingsfristen til efterfølgende arbejdsdag.

5.1 HVAD GØR JEG, HVIS JEG VIL FORTRYDE?

Ved tilmeldinger til events finder du linket til annullering af din tilmelding i din tilmeldingsbekræftelsesmail.

Ved andre typer af tilmelding skal du henvende dig personligt til sælgeren af ydelsen på mail: info@sportsefterskolen.dk eller tlf. 98241099

6. AFLYSNING

I tilfælde af aflysning henvises der til sælgeren af ydelsen for yderligere informationer om refundering. Delvis gennemførelse af arrangementet eller ændringer i programmet sidestilles ikke med aflysning.

7. KLAGEMULIGHEDER

Ønsker du at klage over et køb hos os, skal du i første omgang sende en mail til vores kundeservice info@sportsefterskolen.dk.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning sammen, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus her: https://kpo.naevneneshus.dk/Public/Home/ChooseLoginProvider?returnUrl=https://kpo.naevneneshus.dk/External

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: https://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage, skal du angive vores e-mail adresse info@sportsefterskolen.dk.

8. LOVVALGS- OG VÆRNETINGSKLAUSUL

Denne kontrakt er undergivet dansk ret.

Såfremt der opstår uoverensstemmelser mellem parterne i forbindelse med aftalen, er hver af parterne berettiget til at kræve uoverensstemmelserne afgjort ved Aalborg Byret som første instans.